Achteraf betalen mogelijk
Gratis ruilen
30 dagen bedenktijd
Bestellen vanuit het buitenland

Bestellen vanuit het buitenland

Woon jij in het buitenland en wil je een bestelling plaatsen op otto.nl? Kijk dan hieronder welke mogelijkheden er zijn en welke stappen je hiervoor moet volgen.

 

Let op: helaas is de Mijn OTTO-omgeving momenteel niet beschikbaar voor klanten die in het buitenland wonen. Neem contact op met onze klantenservice, en wij helpen je verder! Excuses voor het ongemak.

 

Shoppen

We versturen bestellingen alleen naar Nederlandse adressen. Wanneer je buiten Nederland woont, kun je artikelen na een vooruitbetaling met iDEAL laten bezorgen bij een PostNL Punt in Nederland tegen reguliere verzendkosten. 

Bellen

Zie je leuke artikelen bij OTTO maar heb je geen iDEAL? Noteer de artikelnummers en bel naar onze klantenservice via 0031-884651555.

Tip: plaats alle artikelen in je winkelmandje zodat je direct ziet wat de kosten zijn. 

Betalen

Nadat we je volledige vooruitbetaling ontvangen hebben, verwerken we je bestelling. Als je niet met iDEAL kunt betalen, ontvang je de benodigde betaalgegevens via onze klantenservice. 

Bezorgen

We bezorgen niet in het buitenland. Kleding en modeaccessoires kun je laten bezorgen op een PostNL Punt in Nederland. Je kunt tijdens het bestellen met behulp van de PostNL Punt zoeker jouw dichtstbijzijnde afhaalpunt zoeken, of via de Locatiewijzer van PostNL. Overige artikelen kun je op een zelfgekozen adres in Nederland laten bezorgen. 

Retourneren

Is het artikel niet naar wens? Retourneer het via een PostNL Punt. Grote artikelen retourneer je via een afhaaladres in Nederland.

Meer informatie over retourneren vind je op onze servicepagina.

Prijzen zijn inclusief BTW, exclusief bezorgkosten