Profiteer deze week van de Winterdeal en ontvang 20% korting op alle mode.

* Geldig t/m 9 februari 2025

Shop nu!

Retourkosten & terugbetaling

Retourkosten & terugbetaling

Met onze retourservice retourneer je eenvoudig via ons antwoordnummer of laat je het artikel ophalen door onze bezorgdienst.

 

Betaal ik kosten om mijn bestelling te retourneren?
Je betaalt verzendkosten of retourkosten, maar nooit allebei. De eventuele retourkosten zijn altijd even hoog als de kosten voor de heenzending.

  • Retourneer je een gedeelte van je bestelling, maak dan gebruik van onze gratis retourservice. Je betaalt dan alleen de verzendkosten van de heenzending. 
  • Retourneer je jouw complete bestelling, dan betaal je wel retourkosten. Wij verrekenen dit met de verzendkosten die je eerder hebt betaald, zodat je maar één keer (verzendkosten, of retourkosten) betaalt. Je hoeft bij het PostNL Punt of de chauffeur dus niets te betalen als je ons antwoordnummer gebruikt. 

 

Voorbeeld retourkosten
Je hebt 2 broeken besteld en in totaal € 4,95 verzendkosten betaald. Je besluit beide broeken te retourneren. Als je gebruik maakt van ons retouretiket dan bedragen de retourkosten ook € 4,95. Omdat je verzendkosten hetzelfde zijn als je retourkosten verrekenen we de retourkosten van € 4,95 met de verzendkosten van € 4,95. Jij hoeft dan dus geen retourkosten meer te betalen bij het PostNL Punt.

 

Terugbetaling
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je een eventueel vooruitbetaald bedrag niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, terug op je rekening. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan. Vooruitbetaalde verzendkosten worden verrekend met de kosten van onze retourservice. Als je een deel van je bestelling retour stuurt, worden de bezorgkosten niet teruggestort maar betaal je ook niet voor onze retourservice. Soms duurt het enige tijd voordat een geretourneerd artikel is verwerkt. Hierdoor is het mogelijk dat een retourzending nog niet op je rekeningoverzicht is verwerkt. Op een volgend rekeningoverzicht is dit wel te zien.

 

Retour niet verwerkt
Geretourneerde artikelen worden binnen 2 weken nadat het artikel retour is gestuurd, verwerkt in ons magazijn. Heb je 2 weken nadat het artikel retour is gestuurd nog geen retourbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op en we zoeken uit wat er is misgegaan.

Prijzen zijn inclusief BTW, exclusief bezorgkosten