Profiteer deze week van de Winterdeal en ontvang 20% korting op alle mode.

* Geldig t/m 9 februari 2025

Shop nu!

OTTO ervaringen, reviews en informatie

Bij OTTO hechten we veel waarde aan het leveren van een goede service en het tevreden houden van onze klanten. Heb je onlangs een bestelling geplaatst bij OTTO en heb je een opmerking, tip, vraag of wil je gewoon je ervaring met OTTO met ons delen? Dan kan dat op het volgende e-mail adres:


klantenservice@ottobv.nl

Je krijgt binnen 2 werkdagen een reactie.

 

Reviews

Wil je graag een review plaatsen? Klik dan hieronder op 'Schrijf nu je review' om naar de reviewpagina te gaan. Voor het verwerken van deze reviews werken we samen met Kiyoh, specialist in klantbeoordelingen.

 

 

Alvast hartelijk bedankt voor je review! 

Garantie, reparatie, ruilen en retourneren

Garantie

Is er onverhoopt een artikel dat binnen een korte tijd defect is gegaan of niet naar behoren werkt? Op alle artikelen uit onze webshop zit een garantieperiode van minimaal één jaar. Binnen dit jaar zorgen wij ervoor dat mankementen en problemen kosteloos worden opgelost. Mocht het zo zijn dat een artikel niet gerepareerd of vervangen kan worden, dan krijg je de aankoopprijs terug. Ook additionele kosten, zoals verzend- en voorrijdkosten, worden vergoed

Met betrekking tot de garantie gelden enkele voorwaarden. Indien er sprake is van minimaal één van de volgende situaties, is een aanspraak op de garantie niet mogelijk:

  • Nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik;
  • Beschadiging doordat de gebruiksaanwijzing niet of niet juist in acht is genomen;
  • Nalatigheid of opzettelijke beschadiging;
  • Normale slijtage.

 

Reparatie

Reparaties en problemen die onder de garantieperiode vallen komen voor rekening van OTTO. Mocht er onverhoopt een reparatie nodig zijn meld dit dan bij onze klantenservice. Een reparateur zal het artikel bij je komen ophalen of zal, wanneer mogelijk, de reparatie ter plaatse uitvoeren. Ook wanneer een defect niet onder de garantie(periode) valt, kunnen wij de reparatie verzorgen. De kosten voor de reparatie worden dan wel aan jou doorberekend.

 

Ruilen en retourneren

Het kan voorkomen dat je het artikel liever in een andere kleur of maat wilt. Dit is bij OTTO geen enkel probleem. Wanneer het artikel bij je thuis is bezorgd, dan kun je 30 dagen nadenken over je keuze. Uiteindelijk niet tevreden? Meld je retouropdracht aan of bel naar 088-465 1555. Je kunt veel artikelen via een PostNL Punt retourneren.
 

 

Prijzen zijn inclusief BTW, exclusief bezorgkosten