Achteraf betalen mogelijk
Gratis ruilen
30 dagen bedenktijd
Bezorgen en afhalen

Ophalen bij een PostNL Punt

Wil je graag zelf bepalen waar je bestelling wordt bezorgd? Dan kun je gebruik maken van een PostNL Punt.* Geef tijdens het bestellen aan bij welk PostNL Punt je de bestelling wil ophalen. Zodra de bestelling bij het PostNL Punt is bezorgd, ontvang je een bericht per sms en/of e-mail.
Je kunt tijdens het bestellen met behulp van de PostNL Punt zoeker een afhaalpunt zoeken bij jou in de buurt, of via de Locatiewijzer van PostNL.

 

De voordelen

  • Je bestelling ophalen waar je wil.
  • Je hoeft niet thuis te blijven om een bestelling in ontvangst te nemen.
  • Er zijn 2500 PostNL Punten in Nederland en deze zijn ook vaak 's avonds en in het weekend geopend.

 

Zo werkt het

  • Tijdens het bestellen kun je aangeven dat je de bestelling op een PostNL Punt wil ontvangen.
  • Je bestelling wordt bezorgd bij het PostNL Punt van jouw keuze.
  • Zodra je bestelling binnen is bij het PostNL Punt krijg je een bericht op het bij ons bekende telefoonnummer en/of e-mailadres. Bekijk hier jouw gegevens.
  • Indien nodig ontvang je na 5 dagen nog een herinnering.
  • Neem altijd je identiteitsbewijs mee als je de bestelling ophaalt.
  • Wanneer de bestelling na 7 dagen niet is opgehaald, wordt deze retour gezonden.
  • Nieuwe klanten kunnen bij de eerste keer bestellen op otto.nl helaas nog geen gebruik maken van deze service (voor het eventueel retourneren kan dit wel).
  • Het retourneren van één of meerdere artikelen kan ook via een PostNL Punt. Voor meer informatie hierover klik hier.

*De PostNL-service geldt voor alle kleding en overige kleine artikelen (tot 30 kg. en/of niet groter dan 1.80 m.) Tijdens de bestelling wordt aangegeven of het artikel bij een PostNL Punt geleverd kan worden.

Prijzen zijn inclusief BTW, exclusief bezorgkosten